Fula Fula Ord 2- Fula Fula Ord Harder With A Smell Of Arraks - This Time It´s Personal

Humor, överblivet och efterblivet.

Åldersgräns 18 är. Respektera detta, tack!

fredag 29 februari 2008

Florence Nightingales dagbok!

Idag ska vi ta en titt i en historisk dagbok. Florence Nightingale har gått till historien som den första moderna sjuksköterskan (inga skitiga fingrar i någons rektum). Hon lämnade en dagbok efter sig när hon flyttade till de sälla jaktmarkena. Vi ska ta en titt på vad hon höll på med julhelgen 1899. Mycket nöje!

24 december 1899: God jävla fitt-jul! Jag hatar julgranskulor! Gå och dö alla som köper julklappar! Jag hatar er!

25 december 1899: Theodor Fliedner är ett svin! Min granne är en subba! Var är den förbannade jävla skitsnön?! Fan!

26 december 1899: Det osmanska riket är ett bögrike! Jävla idioter! Förbannade inkompetenta as! Fan vad jag hatar er! Fan! FAN!

27 december 1899: Avföring är bajs! Jag hatar avföring! Idag är jag förbannad! Och snart kommer det väl börja snöa och bli svinkallt! Jävla skit!

28 december 1899: Drottning Victoria är en jävla fitta, gå och dö! Skitjävlars kärringröv! Röv! Jävla helvetes skit! Fan FAN F-A-N!

29 december 1899 : Fan, jävla kuk! England suger! Jag hatar min blomkruka idag! Den BLÅ! Helvete! Satans bajskorvar flyter i Jehovas Vittnens dopskål!!!

(övers. av David-Bo Wiehe)

Dagens låt är I Drove All Night av Celine Dion.

Inga kommentarer: