Fula Fula Ord 2- Fula Fula Ord Harder With A Smell Of Arraks - This Time It´s Personal

Humor, överblivet och efterblivet.

Åldersgräns 18 är. Respektera detta, tack!

tisdag 26 februari 2008

Ulf Schenkmanis och de 101 dalmatinerna

Dagbokssuccén fortsätter här på Fula Fula Ord 2! Idag är det Ulf Schenkmanis dagbok vi har fått låna en sida ifrån. Schenkmanis var en flitig mediaprofil och var bl a programledare för det från P1 kända programmet Trädgårdsdags.

24 december 1979: God jävla fitt-jul! Jag hatar julgranskulor! Gå och dö alla som köper julklappar! Jag hatar er!
25 december 1979: Ola Ullsten är ett svin! Min granne är en subba! Var är den förbannade jävla skitsnön?! Fan!
26 december 1979: SVT är jävla idioter! Förbannade inkompetenta as! Fan vad jag hatar er! Fan! FAN!
27 december 1979: Aftonbladet är bajs! Jag hatar Aftonbladet! Idag är jag förbannad! Och snart kommer det väl börja snöa och bli svinkallt! Jävla skit!
28 december 1979: Kikki Danielsson är en jävla fitta, gå och dö! Asalea, kärringjävel! Jävla helvetes skit! Fan FAN F-A-N!
29 december 1979 : Fan, jävla kuk! Sverige suger! Jag hatar min blomkruka idag! Den BLÅ! Helvete! Satans bajskorvar flyter i Jehovas Vittnens dopskål!!!
Dagens låt är I Drove All Night av Celine Dion.

Inga kommentarer: