Fula Fula Ord 2- Fula Fula Ord Harder With A Smell Of Arraks - This Time It´s Personal

Humor, överblivet och efterblivet.

Åldersgräns 18 är. Respektera detta, tack!

söndag 24 februari 2008

Magnus Betners dagbok

Efter den stora succén med publiceringen från Markus Birros dagbok kan nu FFO2 stolt presentera ett utdrag från Magnus Betners dagbok. Hans föreställning Ingenting Är Heligt släpptes på DVD den 31 januari.

24 december 2007: God jävla fitt-jul! Jag hatar julgranskulor! Gå och dö alla som köper julklappar! Jag hatar er!

25 december 2007: Fredrik Reinfeldt är ett svin! Min granne är en subba! Var är den förbannade jävla skitsnön?! Fan!

26 december 2007: SVT är jävla idioter! Förbannade inkompetenta as! Fan vad jag hatar er! Fan! FAN!

27 december 2007: Aftonbladet är bajs! Jag hatar Aftonbladet! Idag är jag förbannad! Och snart kommer det väl börja snöa och bli svinkallt! Jävla skit!

28 december 2007: Kikki Danielsson är en jävla fitta, gå och dö! Jävla helvetes skit! Fan FAN F-A-N!

29 december 2007 : Fan, jävla kuk! Sverige suger! Jag hatar min blomkruka idag! Den BLÅ! Helvete! Satans bajskorvar flyter i Jehovas Vittnens dopskål!!!

Dagens låt är I Drove All Night av Celine Dion.

PS. SATAN DS.

Inga kommentarer: