Fula Fula Ord 2- Fula Fula Ord Harder With A Smell Of Arraks - This Time It´s Personal

Humor, överblivet och efterblivet.

Åldersgräns 18 är. Respektera detta, tack!

torsdag 28 februari 2008

Frank Stallones dagbok

Här på FFO2 fortsätter vi vår succésatsning med publicering av kändis-dagböcker! Idag är det skådespelaren, musikern, debattören och estradören Frank Stallones tur att publiceras. Mycket nöje!
24 december 1988: God jävla fitt-jul! Jag hatar julgranskulor! Gå och dö alla som köper julklappar! Jag hatar er!

25 december 1988: Ronald Reagan är ett svin! Min granne är en subba! Var är den förbannade jävla skitsnön?! Fan!

26 december 1988: NBC är jävla idioter! Förbannade inkompetenta as! Fan vad jag hatar er! Fan! FAN!

27 december 1988: New York Post är bajs! Jag hatar New York Post! Idag är jag förbannad! Och snart kommer det väl börja snöa och bli svinkallt! Jävla skit!

28 december 1988: Roseanne är en jävla fitta, gå och dö! Skitjävlars kärringröv! Röv! Jävla helvetes skit! Fan FAN F-A-N!

29 december 1988 : Fan, jävla kuk! USA suger! Jag hatar min blomkruka idag! Den BLÅ! Helvete! Satans bajskorvar flyter i Jehovas Vittnens dopskål!!!
(övers. av David-Bo Wiehe)

Dagens låt är I Drove All Night av Celine Dion.

Inga kommentarer: