Fula Fula Ord 2- Fula Fula Ord Harder With A Smell Of Arraks - This Time It´s Personal

Humor, överblivet och efterblivet.

Åldersgräns 18 är. Respektera detta, tack!

måndag 17 mars 2008

Lemmys blogg 2007

Motörheads frontman Lemmy Kilmister har bloggat under 2007, och jag har fått lov att publicera hans blogg i helhet.
1 januari
Välkommen till min blogg, kukhuvuden! Idag har jag baksmälla.
2 januari
Jag tänkte uppdatera bloggen varje dag i år.
16 mars
Ledsen för att jag inte skrivit så mycket. Jag laddade ner Orgasmatron från The Pirate Bay och den var kanske inte så bra. Det har inte hänt så mycket. Phil snodde min hatt i februari, men han har gett tillbaka den. Bastard!
19 mars
Jag träffade Dave Grohl idag! Fan vad cool han är. Motörhead ska spela in en platta i hans studio!
8 maj
Jag och pojkarna tog en taxi ut till Daves studio och skrev på låtar idag.
9 maj
Idag la vi ner trumspåren till låtarna på den kommande plattan. Under tiden Mickey hamrade på skrev jag texterna och gjorde några riff.
10 maj
Låtarna är så gott som klara! La på bas och gitarr idag. Jag hann även spela in hälften av sångspåren. Nu är det bara fem låtar till jag ska sjunga på, och Phil ska göra solona.
11 maj
Så där ja - där satt den, som flickan sa! Dave ska mixa skiten inatt. Nu ska vi ut och festa ett tag!
28 augusti
Shit vilken baksmälla! Kolla in YouTube, fan vad kul grejor där finns!
12 september
Turné! Jag vet inte riktigt var någonstans men det blir nog bra. Våran manager och busschaufför sköter det där. Jag bara lirar och skriker. Phil fick ett Nintendo DS av sin fru så vi slåss om att spela New Super Mario Bros. Jag har kommit till level 6! Shit pommes frites!
31 december
Jag rä full!!1 Usch...... Men dte blev et bra år til slut! Yoyo, skååååååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅlLLLLL!!!!1
Nästa år är gästbloggaren ingen mindre än David Lee Roth!
Dagens låt är I Drove All Night av Celine Dion.

Inga kommentarer: