Fula Fula Ord 2- Fula Fula Ord Harder With A Smell Of Arraks - This Time It´s Personal

Humor, överblivet och efterblivet.

Åldersgräns 18 är. Respektera detta, tack!

tisdag 20 maj 2008

Det här inlägget är snott rakt...

...rakt av från den här bloggen. Jag tyckte jag överdrev här.
Hejdudipdidulalajdadaaaaa hohojajaaaa! hohohohhahaahahehehhihi....!! Hahahha i alla fall. Skit i att jag skrev det där. Kände mig väldigt tvungen att smita iväg från studerandet. Fick nämligen ett telefonsamtal av min käraste mor. Hon sa att hon hade köpt ZARA-SKORNA!!! WEEEEEIII!!!! Hon åkte till stockholm via flyg i fredags. Samma dag som hon for fick jag värsta idéen! Joo, att hon kunde köpa skorna åt mig medan hon är där. Och jag frågade om hon kunde det, sa att jag skulle betala henne de 800 kronorna som de kostar (det är värt de) så fort hon kommit hem och att de är de snyggaste skorna i världen! Och hon sa att hon visst kunde det. Och efter det här samtalet såå... åJHDPAGHÅPAHDGUIAHANJLNAN. Ta det lognsossi,gfoghfdh. Näe men åh shitt! Jag kan inte fatta att jag har de snyggaste skorna i världen! Och de är hemma hos mi madre inom TVÅ DAGAR! Hon kommer hem på onsdag kväll. Då ska jag ta min mopedikus, GASEN I BOTTEN (50-55 km/h!) krama min mamma, skrika, ta på mig skorna, gå runt i dom i en halvtimme, packa ned dem i sin finfina skolåda och ta med mig den hem till pappa igen. När jag väl är här igen kommer jag ta på mig dom igen (ska försöka ta det försiktigt med dom), gå runt i dom, ta kort på dom och lägga ut bilderna på dom i bloggen. De ska bli mina skolavslutningsskor också :)
***

Inga kommentarer: